Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

söndag 11 september 2011

Ängelholm igen

Först till Ullared och sen till Ängelholm.
Fruktansvärt mycket folk i Ullared, känner att jag börjar bli för gammal
för att fixa alla dessa människor. Blir superstressad och super trött,
dessutom är det så stort så jag orkar inte titta på allt,
har liksom ingen överblick längre.
Fattar inte hur jag och christer orkade med 4 galna ungar som sprang runt
överallt och tjatade förr om åren?

Numera känner jag mig som Ferdinand som bara vill sitta vid
sin korkek och lukta på blommorna...


Men som sagt var, ner till Bjällerödsvägen 4
och grejade till lite grann.


  






Fick inte till bilderna som jag önskade, svårt i en liten lägenhet
och var nog trött också eftersom en del bilder inte har
någon bra skärpa.
Hur som helst blev det nytt överkast, överdrag till soffan, bordsduk,
draperi in till miniköket, massor med krokar på toaletten,
fixad lampa, uppsatt hylla,tavla på väggen och
lite små pynt här och där.
Hoppas lilla damen blev nöjd:)


Vi tog en liten extratur med bilen via Båstad när vi åkte
hem. Är ju så fint där nere. En underbar solnedgång
i blågrått, så svårt att återge på bild men
gjorde i alla fall ett försök.




Skånsk kvällskram från mig

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad gullig Amandas lägen het ser ut att vara.Förstår att hon blev glad för städhjälp o piffning med över kast m.m. Varma kramar till dig ♥

Unknown sa...

Hej! Vad kul att du vill vara med i min utlottning!
Sååå kul att kika in hos nya ansikten!
Syns att du är en riktig pysslare och secondhand...visst ÄR det roligt!
Jag trycker på följaknappen hos dig ja:-)

Ha en trevlig helg!

(länka bilden= lika som du gjort med din blogglistan, fast du använder infoga bild i gadget och du lägger till länkadressen till mitt utlottningsinägg)