Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

måndag 3 oktober 2011

Återvinning



Om man tar sin dotters hjärtskärande utnötta Converse
 och pusslar ihop dom med...


...ett par ännu inte färdiga raggsockar,vad får man då?

Ja, mina vänner det återstår att se men jag återkommer med
resultatet. Min Amanda var så olycklig över att till
slut vara tvungen att kasta sin skor så jag måste hitta på
nåt fiffigt sätt att "spara" dom på...är spänd på om det går att få till nåt...


Min underbare man Christer är den bäste av män.
alltid lika snäll,gullig ,omtänksam och kul... 

...men ibland kan han få ett litet anfall av hjärnsläpp...

Denna fantastiska grej, vad det nu kan vara, hade han tänkt slänga.
Ha ha, jag räddade den och nu ska den återfödas som marschallhållare.
Det trodde jag alla kunde se att man ska ha den till:)

Duggregnskram från Mig


4 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars Amanda som måste lämna sina skönt ingångna skor:( Klart man ser en marschallhållare ,är det inte en grej till ett bilhjul.Kramen

Bej sa...

Saknar dej så ......kom snart hit

Tina sa...

Du är så fiffig även om jag inte fattar något av vad du har på g...

kram på dig!

Fågel Blå sa...

Ha en fin dag!
Krámar Kathrine