Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

måndag 26 december 2011

Ett litet syskrin till lilla mig:)


I dag bar det av på auktion.
Riktigt kul eftersom det var länge sen sist.



Är väl knäpp men blev så glad när jag ropade in denna
för 50 kronor...behöver verkligen nåt
att lägga mina pinaler i.
Och en sypuff är ju precis vad varje modern kvinna behöver:)



Visst är den lite gammal och sliten...



Men färgen passar ju perfekt i mitt lilla kontor.



Blev lite annat smått och gott också,
bland annat ett gammalt gökur för några tior.
Hoppas verkligen inte att det fungerar
för det ska bli en fågelholk till våren:))

Ha en fin kväll

Puffiga kramar från mig


10 kommentarer:

Martilie sa...

Er så spennende og kos med auksjon og for et sjarmerende syskrin :)

Har lest med bakover og nytt skjønn julestemning hos deg.

Tusen takk for gode varme ord i forbindelse med min pappa..

Stor juleklem og kos deg i romjulsdagene
Tove

Hildas hem - Sofia sa...

Vilket superfint fynd! Det är verkligen väldigt praktiskt med en sån där puff :)

Hoppas att din jul varit härlig och så önskar jag dig en fin tisdag!
Kram Sofia

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint fynd.Ja den var jättefin.Hoppas att din jul har varit mysig och trevlig.Önskar dej en skön tisdag.Många kramar Rita ♥.

Tina sa...

Jag har också en sypuff, är vi gamla nu eller?! Riktigt söt!

kramkram

Anonym sa...

vilken fin "puff"Får du stor främmande i dag.Kramen MA.

Unknown sa...

Heeeeeeej!!!!

God fortsättning vännen!
Å TACK för dina värmande (arga...hihi)
ord! Ja nog blir man förbannad, men kan man få sina barn att känna sig vackrast i världen, så har man lyckats bra! Supermorsa där!!

Vilken fin liten symanick!
50 spänn?? rena fyndet!

Jisses vad fin eran hyasintkreation till jul blev!
Super! Den där lådan kommer du nog oxå ha mycket användning av!

Nu blev jag ju oxå sugen att gå på auktion..
Måste titta om det blir någon snart!
Varmaste kramar till dig!
Tjingeling!!

Anelma handarbetar sa...

Vilket fint fynd!

Kram Birgit

Skogslyckan sa...

De är fina och användbara de där puffarna. Jag har fått en av en kompis, skall bara bli av att jag hämtar den också...god fortsättning!
Kram Pia

"Hemmet är min vrå" sa...

Såå fin liten puff, vad kul att gå på auktion så här på vintern. Ha en forsatt fin vecka kram Mimmi

от Олечки sa...

Jag försöker att skriva på ditt språk)). Vad är bättre...?

Engelska-detta kallas puff!
Detta är ett mycket bra förvärv och korrekt och vackra. jag gratulerar den nya antika skönheten!