Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

lördag 28 januari 2012

Lite pärlor en lördag.


Har lugnat ner mig lite efter gårdagens inlägg,
...saken är polisanmäld...
och rapporterar vidare om mina stickbravader i stället.



Har varit och köpt pärlor i passande nyans till sjalen.
Ska virka in dem i spetsen som ska vara runt hela härligheten
och hoppas att det ska funka.
Inget som står i beskrivningen men jag vill ha lite extra "snutterier".



Nu har körsbärsblommorna slagit ut på mina kvistar.
Tog sin lilla tid men så fina dom är.



Blommar ju inte lika ymnigt som ute på våren
men det näst bästa är också bra:)



I kväll var jag bjuden på tjejmiddag hos min goa vän cattis.
Hon,jag,Inger och Berit...fyra gamla barndomskamrater
sen grundskolan uppe i Umeå.

Här sitter jag nu 105 mil bort och längtar efter er...

Vänta bara fram emot sommaren, då jäklar ska vi träffas alla fyra
och välta hela Umeå över ända:))

Vinterkram från mig





6 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej! åh så fint det blommar "vår känsla" fast inte när man tittar ut snön ligger baske mig kvar ;) förtstår att du saknar dina vänner! ha en fin kväll!kram Jessica

Unknown sa...

Hei du,,
Så fint sjal ,,lekker farge,,
Blomstene dine minner meg om vår og er så flotte.

God helg og klem fra Marit.

Vardag och flärd sa...

Underbar färg på sjalen och det blir säkert fint med pärlorna!
Körsbärsblom är så vackert, plockade in mina första kvistar idag, det dröjer nog innan de slår ut.
Kram Eva

"Hemmet är min vrå" sa...

Åååå vad fint det blommar, tror jag ska ut på jakt efter nåt som kan blomma, det får bli i morgon. Färgen på sjalen o pärlorna var superfin, Den blir varm o skön i vinterkylan. Ha en skön kväll. Kram Mimmi

Anonym sa...

VAD JAG LÄNGTA TILL VÅREN när jag ser de blommande kvistarna.....MA.

Tina sa...

Jag vill ha VÅR NU!!

Kramen till dig