Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

fredag 27 januari 2012

Måste bara spy ur mig...

Vi har tre missar i vårt hem men hade fyra från början.
Sixten,Strumpan,Nemo och elake gamle Mudde.
Nemo tyckte att Farbror Mudde var för taskig,
så han tog sitt pick och pack och flyttade till en granne ett kvarter härifrån
 (så gör katter ibland)
I kväll fick jag ett mail från Nemos nya matte.
Hon skriver att han kommit hem haltande och att
veterinär sen fått plocka ut hagel ur tassen.
Vi bor i ett tätbebyggt område med massor av barn, hundar och katter.
Och här springer alltså ett psykfall omkring och skjuter med hagelgevär.

Jag blir så fruktansvärt förbannad och ledsen
och man kan inte göra någonting...

Tur att det är fredag

 ARG kram från mig


8 kommentarer:

Tina sa...

Men kära nån, är inte det olagligt?
Jag hade ringt polisen..

Kram o trevlig helg

Lena sa...

Nu behöver du en STYRKEkram!
Här får du en!

Lena

Gudrun sa...

Men fy vad hemskt. Hoppas verkligen att de får tag på den galningen.
Ha en fin helg.
kram

Vardag och flärd sa...

Vedervärdigt! Människor uttrycker sin olycka eller missnöje på olika sätt och nu har din katt drabbats av någon som säkert behöver hjälp och stöd i livet. Jag blir så ledsen när jag läser detta trots att det inte är min katt, hoppas inte fler blir drabbade av detta illdåd!
Trots allt - ha en fin fredagkväll!
Kram på dig!
Eva

Bej sa...

Nämen vad är det som händer....vad har ni för galningar där.....stackars kisse....hoppas att det inte händer igen
Kram B

Anonym sa...

Men:lille vinögde Nemo,han som är så söt,hoppas den som sköt kommer att trampa in en ,nej två häftstift i sin fot!!!! Kramen .MA.

Anonym sa...

Vilka typer det finns! Och i "vårt" område! Jag tänker bara på alla barn som är ute och leker där...
Brukar han gå långt från hemmet? Annars kan man ju misstänka någon som faktiskt bor i området. Ring polisen!

Styrkekram till dig och pyssla om missarna lite extra idag!
Susanne

Vita Falkens Lantliv sa...

Fy fan att det finns människor som kan göra sånt:( Speciellt i ett bostadsområde!
Stackars misse:(

Kram Susanne