Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

onsdag 27 juni 2012

En bra dag:)


Härlig dag med bror och dotter som började i Ullared.



Sedan till Varberg med uteservering.




Underbart väder och underbar tös...min lilla tös:)




Satte henne på tåget mot Ängelholm med välfyllda gula kassar.




Tillbaka till hemmet och vad väntar där?




Allvarligt talat Strumpan, kliv upp ur blomkrukan...NUU!



LÄGG AV MATTE!!


Jag är trött...

Nu ska jag och lillebror ner till stranden och mysa en stund:)

Sommarkvällskram från mig

10 kommentarer:

Anelma handarbetar sa...

Sicken Katt! Gillar tydligen din kruka med blommor.

Ha de gott. Kram Birgit

Lena sa...

Stranden...
här har det just regnat, igen, och strandbesök är absolut inget att tänka på. Hoppas ni haft det skönt!

Kramar

Helena - ullvi32 sa...

Åhh va roligt med shopping :)
Och jag bara älsakr bilderna du visar på eran katt, hihi. Sikken buse!
Ha det bra, kramar Helena

n o r d i n g å r d e n sa...

Strumpmissen, så söt, tänk att katter gillar att ligga på trånga platser, just så de får plats, så söt hon är, det är också dottern, jättevacker!

Din brors lax såg jättegod ut, den och ett glas öl skulle man inte tacka nej till och vilken fläderfångst;) mari.

n o r d i n g å r d e n sa...

...shoppingen är JAG extra glad att ni gjorde i dag;)

Maj sa...

Vilken underbar katt!/M

Vardag och flärd sa...

Kul att shoppa och din tös är SÅ fin!
Ha en fin strandkväll!
Kram Eva

PS. Jag nosar på alla rosor som kan tänkas vara äppelros men inte lyckats nosa mig fram till nån än.

Designe sa...

Så mysigt och fint väder verkar ni ha haft! Vilken liten sötkisse som klämt ner sig i blomkrukan!:)

inger sa...

Vad gör Strumpan med huvudet,sitter det löst,så hon håller på att skruva fast det?????Hade ni en härlig dag,ni får passa på att rå om varandra nu, innan lille bror far hem.God natt kram till er alla ♥♥♥

systrarna sa...

Härliga bilder på katten!// Eli