Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

tisdag 10 juli 2012

Viktigt i livet


När man sitter på Arlanda och väntar på sitt flyg
inser man hur snabbt och effektivt
allting fungerar.


Vilken organisation en flygplats egentligen är.


Hur välordnat och välplanerat det är.


Åkte med SAS som enligt flygkaptenen
blivit utsedd som Sveriges punktligaste flygbolag.

 

Modern och påkostat...men ensamt.



Det är då jag längtar tillbaka till min avgångsdestination.

Klockan två en natt i varma juli
när solen vänder och det blir dag igen.

Galet regnig västkustkram från mig:)

3 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Håller med dig ang Arlanda:) jag älskar ju att få åka dit;)men visst är svensk sommar underbar också men tyvärr alldeles för kort och för tillfället alldeles för kallt och regnigt dessutom..tur jag får åka till Arlanda i September=) ha det så gott!!
Kram gabriella

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå Annika, åh va flygsugen jag blev nu när jag såg planet, man har ju lyft en o annan gång men om sanningen ska fram- jag tycker det är obehagligt fast kul;) Nog kan de löna sig att flyga så man kommer fram ngn gång... vilket underbar bild den sista var, svensk sommar när den är som bäst, så vackert! Och va mycket roliga loppisar du hunnit med och Blåeld ser ut att vara en underbar butik!!! Idag har jag den fina dressen i bloggen du köpte åt mej, tack vare den njuter jag av lite kyligare sommarkvällar, bara mysigt, då får jag ju en anledning att använda den;) Vi hörs!!! Mari.

Vardag och flärd sa...

När man väntar kommer många funderingar!
Din sista bild är så bedårande vacker!
Kram Eva