Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

fredag 26 oktober 2012

En liten semestertripp


Har precis kommit hem från en liten Skånetripp.
Besök hos min dotter Amanda i Ängelholm.


Helmysiga Mormor Olgas cafe
drabbades av mor och dotter.


Ett riktigt gammeldags fik
med RIKTIGT GOTT KAFFE:))


Lite ljusblänk i glaset men Edvard Persson 
är nog ändå bekant?




Hon är min och hon är så fin:)



Gillar dessa små städer med gammal bebyggelse.


Blev shopping...så klart;)

Second hand, kläder och "finagrejorbutiker".



Var bara tvungen att fota dessa små filurer
även om bilden inte blev så bra.

De låg och sov så charmigt i ett skyltfönster:))

Tack Amanda för en mysig övernattning...

Jag är så stolt över dig.

Kram från mig

3 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Oj, är du redan hemma?! Hon är fin din flicka, gott att du fått rå om henne ett tag!
Ha en fin helg!
Kram Eva

Anonym sa...

Det är trevligt att ta en tur och att shoppa ! Ha det bra !

Anonym sa...


Vilket mysigt "mormor" cafe.Du är så söt min lilla Mandolina,ja du också Annika.Jag är så stolt för mina små"storsor"Hoppas ni hade ett skönt veckoslut.Vi har fått lite snö i kväll,men om det ligger kvar vet man ju aldrig.Kram lilla gumman ♥