Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

tisdag 6 november 2012

E=alla slags vänner


ENERGI!!  BEHÖVER ENERGI!!

Oj, vilken segdag...
Kändes som om jag trampade i klister i morse.
En sån där dag när mina år känns i kroppen
och inget känns roligt.

Kände hur hela jag började kantra mentalt...

Men så började jag tänka på helgen som var...
6 timmars tjejmys i Göteborg.


Nya och gamla vänner som tog sig en riktig krogrunda:)


Nej nej, inte en suprunda
utan en titta på inredningsrunda, kafferunda...


Levande ljusrunda, skrattrunda, lite alkoholrunda,
prata om livets allvarrunda...


Äta fantastiskt gottrunda, lära känna varandrarunda,
avdramatisera sina fel och brister genom att skratta åt sig självrunda.

Plötsligt fick jag tillbaka min energi igen:))



Vänner är så viktigt...

Familjemedlemsvänner
Gamla barndomsvänner
Oväntade vänner
Grannvänner
Arbetsvänner
Bloggvänner
Facebookvänner
Ytliga vänner
 Nära vänner

Nåt stadigt att luta sig mot när man vacklar
även om de är långt borta.
Tack för att ni finns.

Kram från mig


8 kommentarer:

Annas röda stol sa...

Ja..du skriver så bra , precis så är det och dina bilder så härliga. Ha en härlig kväll. Kram Anna

Anneli sa...

Hade gärna varit en av dina vänner!
Lät som ni gjorde en massa mysigt............

Fint inlägg.

Stor kram,
Anneli

Unknown sa...

Hei min bloggvenn,,,,
Så fint innlegg, jeg er bare innom for å ønske deg en super duper kveld og en fin ny november uke.

Marit.

Humlehagen sa...

Så fint innlegg, koselig helg du har hatt!:)Hilsen fra din bloggvenn i Humlehagen!:):)

Vardag och flärd sa...

Åh vilken härlig "rund" kväll du haft, där hade man gärna varit med! Vi får väl fixa en bloggkväll så småningom?
Ha det fint, vännen!
Kram Eva

Maj sa...

Finns ett ordsprååk som säger att "vänner är en skattefri förmögenhet"...och det ligger mycket i det! Tjejmys, ja då laddas alla batterier. //M

Annes vita rum sa...

Jaa,det var verkligen bra skrivet,du ser när det känns tungt som det kan göra ibland,så går det att vända...
vilken härlig helg! verkligen någon att blicka tillbaka på...kram

Nina sa...

Så fint skrivet. Försökte svara om dan - men inte minsann fungerare kommentar knappen - så irriterande ... små bekymmer här i Vinglagården ;)

Ha en underbar dag!