Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

torsdag 24 januari 2013

Kalla fakta


Soligt,ljust men kallt.

Försöker intala mig själv att våren är här
men allvarligt talat,
vi är ju bara i januari ännu.


Till och med Västkusten 
har ett snötäcke...ett litet i alla fall:)



Tycka vad man vill om kyla och mörker,
vackert är det i alla fall.

Fick några kommentarer igår
ang Smegkylskåp och Agaspis.

Känner att detta bör förtydligas en smula:

Skulle det nu vara så att någon har funderingar
på att ge mig nåt sånt i present,
(gärna  en av varje,
och då skulle 
kylskåpet vara i vanilj och spisen i svart)
så tar jag ju SJÄLVKLART emot:)))

En sån där Kitchenaid, gärna vanilj eller hallonröd,
hade inte heller gjort speciellt ont;)

Och gott folk, vad har vi för dag i morgon?

Kram från mig

5 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja gärna ett kylskåp i vanilj, du såg väl jag önskat en smegspis i inlägget under, :) :)

Nej du, inte alls januari, det är snart bara EN vintermånad kvar innan det är vår innan almanckan. Så det så;) ;) ( snygga bilder dock, vintern är vacker när det är kallt, men det är tame sjutton allt ;)

Anonym sa...


FREDAG..... Så ni har lite snö ni också.men snart börjar solen att värma gött... Ma.

Anonym sa...

Morron! Idag är det fredag och vi har -20 grader här. Jag tyckte att jag hörde igår på vådret att det skulle bli varmare i nästa vecka. Ha det bra !

Anki sa...

Kallt... javisst... vackert... oooh ja! Snart är januari slut, sen är det bara en kort februarimånad... sen kommer våren!
Trevlig helg!
Kram

Black Iris sa...

Ja, idag är det Fredag och kanske din födelsedag :) vad vet jag.. Om jag hade så där sjukt mycket pengar hade jag köpt alltihopa till dig.
Du är för go du,..

Kram Maidi