Rapport till Vänfors

Rapport till Vänfors

tisdag 25 februari 2014

Utlottningen klar :)


Ja, då har jag haft min första utlottning:)

Himla kul att så många ville vara med.

Har som jag skrev om i ett tidigare inlägg
kommit över ett gäng provrör.

Några korta och några långa
och jag har delat upp dem
så jag har kunnat dra sex vinnare.



Ni som vunnit är:

Black Iris

Vardag och flärd

Min kuriosa värld

Vita falkens lantliv

Tinas garn

Anna lantligt på Svanängen


Hoppas ni kommer att ha användning för dem
och göra kul och mysiga arrangemang.

Skicka gärna en bild eller länk,
alltid kul att se vad ni hittat på:) 
 
Maila er adress till:
 villaskogsbrynet14@hotmail.com

Jobbar en del i veckan 
men ska försöka skicka provrören innan fredag.

Kram på er alla


8 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Oj, har jag vunnit, nu blir jag så himla glad! Jag har absolut användning för dem, saker ska användas! Ska försöka komma ihåg att visa bilder så småningom, glömmer jag får du påminna mig.
Mailar dig.
Tack och kramar
Eva

Gunillasljusglimtar sa...

GRATTIS alla vinnare,fin utlottning tycker jag! Ha en fin dag / Gunilla

Äppelblom sa...

Jag har missat nå´t ser jag, suck:(
Men, jag vann pulsvärmare hos Gunillasljusglimtar, så jag ska inte gnälla.
Må så gott och ha en fin dag - kram!

Marie maräng sa...

Grattis till vinnarna!
Tack för en fin utlottning!

Ha de så gott!
Kram Marie

n o r d i n g å r d e n sa...

Fast du säger dig inte bo så stort så ser det stort och nytt ut hela tiden! Vilken fin soffhörna, den kudden ( med tecknet upp o ned, ajabaja, ha ha ) så fin, du har bergis gjort den själv?! Och så den taxen till, sååå fint!!!!!!

Vita Falkens Lantliv sa...

Tjohoo vad roligt :) Tack!!!!


Kram Susanne

Min KuriÅsa Värld sa...

Tjohooo vad glad jag blev! Min allra första vinst på en bloggutlottning:)
Kramar Åsa

Anna Stenberg sa...

Åh vad roligt! Tack så mycket!!! Kram Anna